За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту

5300
коментарі відсутні

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту

Пілотний проект «Безпечна і дружня до дитини школа» втілюється у Донецькій та Луганській областях з червня 2018-го року. Метою цього проекту є створення безпечних та комфортних умов для дітей за допомогою онлайн системи «Експрес оцінювання». Онлайн опитування можуть проходити всі учасники процесу – керівництво закладу освіти, педагоги,  психологи, соціальні педагоги, допоміжний персонал, батьки, учні, місцеві органи управління освітою та інші дотичні установи.  Вони мають відповісти на 56-ть питань, які стосуються безпеки та комфорту їх закладу. Запитання діляться на 4 блоки – захисне та сприятливе для здоров’я і навчання фізичне середовище; комфортне психосоціальне середовище; навчання дітей й дорослих на засадах інклюзії загальнолюдських цінностей і життєво важливих компетентностей; ефективне управління партнерство й участь. Система пропонує відповісти, наприклад,  на запитання чи якісна огорожа навколо школи, а нижче дає варіанти відповіді на вибір. Після кожного опитування індекс безпеки змінюється й на загальній діаграмі можна побачити сильні та слабкі сторони закладу над якими необхідно працювати для підвищення показника й для того, щоб покращити умови в яких навчаються та виховуються діти.

До участі в нашій області долучилося шість шкіл й один заклад дошкільного виховання.

«Школи було взято з різними початковими умовами. Наприклад, школа на лінії зіткнення,  опорна школа , дитячий садок. Щоб подивитися як буде працювати концепція проекту й на основі цього зробити певні висновки» – каже  координаторка освітніх проектів краматорського офісу ЮНІСЕФ Світлана Стукало.

У Костянтинівці до участі долучився  дитячий садок № 31 «Мир» й Іллінівський опорний заклад загальної середньої освіти з поглибленим вивченням іноземних мов Іллінівської сільської ради Костянтинівського району.

На даний момент рівень безпеки дитячого садочку «Мир» складає – 77 %, а Іллінівської школи 90 %. У тестуванні в рамках проекту беруть участь батьки, вчителі й учні , а в дитсадку вихователі дітей долучають до процесу управління закладом через опитування:

«Замість тестування ми запропонували партисипативні методи, де запитуємо у дітей як вони хочуть, щоб було . Яким має бути садочок? Як там має все змінюватися? Нам це вдається. Діти помічають зміни відзначають їх й вихваляються ними. Щодо їх побажань, то серед них був аквапарк , продаж морозива, наявність аніматорів та щоб приїздили актори й  показували більше театральних вистав» – розповідає  завідувачка дошкільного навчального закладу № 31 «Мир» Оксана Корнєєва. «Ми визначили усі кроки у розвитку і як їх виконувати. У найближчі 5 років у нас є  завдання стати дійсно безпечним та дружнім до дитини садочком – відзначає Оксана. Вже зараз, в рамках проекту у садочку встановлено систему очищення води для приготування їжі й пиття. Встановлюються пандуси для інклюзивної групи,  зробили капітальну реконструкцію туалетної кімнати» – додає завідувачка.

Директорка Іллінівської школи  Світлана Бурдун відзначила, що завдяки участі у проекті «Безпечна і дружня до дитини школа» вони змогли побачити та проаналізувати проблеми на які раніше не звертали уваги. Наприклад, вдалося покращити зворотний зв’язок з батьками, які також  відзначають позитивні зміни щодо взаємодії з дітьми та вчителями.

«Покращився мікроклімат взаємодії серед батьків вчителів та дітей , бо стало проводитися багато тренінгів, зустрічей на яких пояснюють психологію школярів. Конфлікти були є й будуть, але ми стали їх вирішувати інакше, більш лояльно – каже Голова батьківського комітету школи Оксана Торопенко. Щодо благоустрою школи, то  нам налаштували  камери відео спостереження, зробили велопарковку . Зараз хочемо встановити лежачих поліцейських на під’їзді  до навчального закладу. А ще нам пообіцяли ставку охоронця . Ви вважаємо, що у наш час це є необхідністю, бо ми ще й знаходимося неподалік від лінії зіткнення» – продовжила Оксана

Для впровадження відповідного проекту представництво ЮНІСЕФ в Україні забезпечило ресурси через партнерські організації. Їх робота спрямована в різних напрямках в рамках 4-х основних стандартів безпечної школи.

«Для ЮНІСЕФ, що головне, щоб кожна дитина навчалася в комфортних й безпечних умовах. Й саме над цим ведеться робота в кожній зі шкіл. Рік – це не той термін, щоб можна було сказати, що всі учасники на 100 % усунули всі пробіли над якими треба було працювати , але результат вже видно . По діаграмі  поектної експрес оцінки  можна сказати, що індекс здоров’я закладів-учасників  практично в усіх навчальних закладах зріс»  – каже  координаторка освітніх проектів краматорського офісу ЮНІСЕФ Світлана Стукало .

Основною ціллю проекту є підвищення потенціалу самої школи, самоврядування, громади, щоб вони могли самостійно покращувати свої навчальні заклади, залучаючи до цього всіх учасників процесу. Після підсумовування, яке відбудеться восени цього річ, всі залучені установи зможуть самостійно працювати над проектом далі.

Юлія Дерека

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №1

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №2

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №3

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №4

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №5

 

За допомогою електронної експрес оцінки школи-учасники пілотного проекту оцінюють рівень безпеки та комфорту - Фото №6

 


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика