Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою

2765
коментарі відсутні

Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою

Наданню інтегрованих соціальних послуг в громадах присвячений дводенний тренінг «Організація системи соціальної підтримки в ОТГ». Він проходить на базі Дніпропетровського Центрі розвитку місцевого самоврядування, створеному за підтримки програми “U-Lead з Європою” та Мінрегіону. У тренінгу беруть участь керівники та представники  об’єднаних територіальних громад Дніпропетровщини.

Ольга Павлик, менеджер тренінгових програм міжнародної благодійної організації «Партнерство «Кожній дитині»: «Під час тренінгу пояснюємо принципи інтегрованих послуг, що означає ця модель та як її застосувати на рівні ОТГ. В першу чергу мають прийнятися управлінські рішення. Керівництво громади має організувати ефективну систему соціальної підтримки для вразливих груп. Ми пропонуємо запровадити посаду заступника з гуманітарних питань, який потім буде організувати структуру надання соціальних послуг».

Тренери наголошують, що соціальні послуги мають бути адресні, доступні та у відповідності до потреб громадянина. Громади мають сформувати єдину стратегію надання соціальних послуг, яка об’єднає всі соціальні програми.

Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою - Фото №1

Тренінг проходить в рамках проекту «Громада для людини: підвищення компетентності громад для розвитку соціальних послуг». Аналогічні заходи  вже відбулися для керівників громад Черкаської, Донецької та Луганської областей.

В той же самий час в Дніпропетровському ЦРМС розпочався цикл тренінгів, присвячених темі публічних консультацій в умовах децентралізації. Мета заходів: покращення діалогу між громадськістю та владою та підвищення якості підготовки, пошуку та прийняття оптимальних рішень з важливих місцевих питань.

Публічні консультації – це відкритий процес діалогу влади з мешканцями, метою якого є прийняття владою оптимальних  рішень щодо суспільно важливих справ. За словами директорки Дніпропетровського ЦРМС Олени Тертишної, такі заходи за підтримки програми «U-LEAD з Європою» спільно з громадською мережею «Опора» проводять вперше. Пані Олена наголосила, що дуже важливо щоб співпраця мешканців та влади була діалогом, який сприяв би максимальним результатам.

Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою - Фото №2

Координатор громадської мережі «Опора» в Дніпропетровській області Вадим Головченко розповів, що такі заходи проходять в усіх обласних центрах України. На тренінги запрошують керівників, депутатів та громадських активістів. За словами Вадима Головченка, саме ОТГ сьогодні – це рушійна сила реформ децентралізації і що публічні консультації з владою актуальні, як ніколи.

На тренінгах розглядаються питання щодо інструментів публічних консультацій, законопроекту «Про публічні консультації», переваги та бар’єри залучення громадян до процесу ухвалення рішень, діляться успішним досвідом та інше.

Після циклу семінарів його планують фіналізувати великим дистанційним курсом під назвою «Мистецтво жити в громаді». Також Вадим Головченко додав, що за результатами тренінгів, які проводитимуться протягом місяця, будуть відібрані найбільш активні учасники з різних областей, яких направлять в Польщу на тренінги в грудні цього року.

Проект реалізується за Громадянською мережею ОПОРА у межах проекту «Відповідальне управління громадою» за підтримки програми “U-Lead with Europe”.

Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою - Фото №3

 

Якими мають бути соціальні послуги та діалог між ОТГ і владою - Фото №4


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика