Випробування мостів на міцність

5508
коментарі відсутні

Випробування мостів на міцність

12 липня в селищі Нова Дача (Павлоградський район Дніпропетровської області) під вантажівкою з зерном розвалився міст, який вже більше 3 місяців перебував в аварійному стані. Сама машина встигла проїхати, а причіп впав разом з мостом. За словами водія вантажівки, жодних попереджувальних знаків дорогою до мосту не було. В Облавтодорі, який мав би відреагувати на цю проблему, не заперечують, що знали про аварійність мосту з квітня. Місцевий депутат вже підготував та передав звернення до голови Дніпропетровської ОДА щодо невідкладного вирішення цієї проблеми.

Тим часом, як повідомила прес-служба ДніпроОДА, на об’їзній навколо Дніпра випробовують новозбудований шляхопровід.

Випробування мостів на міцність - Фото №1

«Один з найважливіших інфраструктурних проектів-2018 – друга черга об’їзної навколо Дніпра. Цьогоріч ДніпроОДА «розморозила» цей довгобуд і взялася за будівництво шляхопроводу та під’їздів до нього. Роботи – на фініші. Уже найближчим часом транспорт їхатиме на запорізьку трасу напряму, без «петлі» через поля. На добудову об’єкту з обласного бюджету виділили понад 40 млн грн. Додаткові кошти – результат митного експерименту та реформи децентралізації», – цитує прес-служба очільника обласної адміністрації Валентина Резніченка.

Будівництво нового шляхопроводу вже завершено – наразі тривають випробування споруди. Дослідження має обґрунтувати, що руху транспорту нічого не загрожує. Навантаження на різних ділянках мосту створюють декілька фур. Вага кожної – до 30 тонн.

Випробування мостів на міцність - Фото №2

Обстеження та оцінку технічного стану мосту за допомогою спеціального обладнання проводять спеціалісти Державного дорожнього науково-дослідного інституту ім. Шульгіна (Київ). Кажуть, перевіряють якість і надійність споруди, а також її відповідність сучасним ДБН.

«Шляхопровід загружаємо поступово. Працюємо як на проїзній частині, так і під мостом. Щоразу фіксуємо деформацію, яка відбувається при навантаженні на опори. Фактичні дані порівнюємо з проектними. Цей шляхопровід запроектований під максимальний вантаж і має вільно витримувати 100 тонн», – зауважив представник ДерждорНДІ Ігор Бабяк.

Випробування мостів на міцність - Фото №3

За результатами досліджень фахівці нададуть рекомендації щодо подальшої експлуатації шляхопроводу.

«Після випробування мосту маємо отримати документи про введення його в експлуатацію. Після чого дорога із Дніпра на Запоріжжя стане рівною й прямою, без подолання зайвих кілометрів через поля. Крім того, уже зараз готуємо проектну документацію на продовження робіт на об’їзній наступного року. Вона має бути, як і задумувалася, – до Південного мосту», – зазначив радник голови ДніпроОДА Юрій Голик.

Будівельні роботи на об’єкті розпочались наприкінці квітня. За цей час змонтували понад півсотні балок та 270 залізобетонних плит, провели гідроізоляцію споруди. Крім того, облаштували 250 м бордюрів та встановили більше 100 м перил.

На сьогодні вже заасфальтували дорогу через шляхопровід. Наразі асфальтують підходи до нього та з’їзди: вже укладали два з трьох шарів покриття. За проектом, товщина дорожнього «одягу» – 25 см.

Випробування мостів на міцність - Фото №4

Наступна ділянка на об’їзній – 7-кілометрова дорога на аеропорт та Південний міст. Вона має розвантажити місто Дніпро від транзитного транспорту, здебільшого, вантажівок.

Загальна вартість робіт – майже 600 млн грн.

Перша черга Південного обходу була здана у 2011 році.  Будівництво другої – розпочалося у 2012-му, проте через два роки його призупинили через брак фінансування.

Випробування мостів на міцність - Фото №5

Випробування мостів на міцність - Фото №6


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика