У Краматорську планують запустити тролейбуси, яким не потрібна контактна мережа

3098
коментарі відсутні

У Краматорську планують запустити тролейбуси, яким не потрібна контактна мережа

Нові машини з автономним ходом збільшать кількість міських тролейбусних маршрутів та дозволять з’єднати екологічним транспортом віддаленні мікрорайони з центром міста.

На чергових засіданнях виконкому та профільної депутатської комісії міськради були внесенні зміни до Програми розвитку громадського транспорту і дорожньо-транспортної інфраструктури в м. Краматорську на 2018-2019 роки в частині придбання тролейбусів з автономним ходом для організації тролейбусних маршрутів в місті. Про це повідомляє прес-служба мерії.

«Якщо на найближчому пленарному засіданні сесії Краматорської міської ради депутати проголосують за внесення змін до Програми, то, за наявності необхідних обсягів фінансування, у Краматорську з’являться два нових тролейбусних маршрути, якими курсуватимуть тролейбуси з автономним ходом», – говориться в повідомленні.

Про можливість запуску таких тролейбусів за певними напрямками нещодавно повідомив міський голова Андрій Панков в ексклюзивному інтерв’ю Антикризовому медіа-центру. Зокрема, говорилося про організацію маршруту на мікрорайон Лазурний.

У виконкомі підрахували, що найоптимальнішими будуть два напрямки руху.  Один маршрут – на Лазурний – планують зробити кільцевим. Тобто, тролейбуси будуть рухатись у прямому та зворотньому напрямках від КП «КТТУ», далі бульваром Краматорським, вулицями Бєляєва, Л. Бикова, Хабаровською, вул. Бєляєва, потім вулицями Дніпровською, Олекси Тихого та вул. Парковою знов на б. Краматорський.

Другий маршрут – до селища Красногірка (КПД) – проходитиме вулицями Д. Афанасьєва, Танкістів та Олекси Тихого до ПАТ «ЕМСС» та до мікрорайону «Лазурний». На маршруті до селища Красногірка курсуватимуть 4 тролейбуси, на «Лазурний» – 6 машин (по 3 в прямому та зворотньому напрямках).

Тролейбуси з автономним ходом не потребують будівництва нової контактної мережі й можуть проїхати без контакту з нею до 20 км. На підзарядку такого тролейбуса потрібно близько 40 хвилин. Це дозволяє йому продовжувати рух на тих ділянках дороги, де контактну мережу не можна прокласти за технічними умовами. Основна перевага такого транспорту – можливість використовувати його на маршрутах у віддалені райони, не витрачаючи додаткові кошти на будівництво контактної мережі. До того ж такий тролейбус, на відміну від традиційного, здатний об’їжджати перешкоди, місця пошкодження мережі, може функціонувати навіть в умовах їх обриву або обмерзання.

В Україні тролейбуси на літій-іонних акумуляторах збирають у Дніпрі на заводі «Южмаш» з комплектуючих білоруського виробництва.

 


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика