«Реклама без хламу»: у трьох містах Донеччини стартує проєкт з розміщення зовнішньої реклами


3030
коментарі відсутні

«Реклама без хламу»: у трьох містах Донеччини стартує проєкт з розміщення зовнішньої реклами

Реалізує проєкт ГО «Сильні громади» у Слов’янську, Краматорську та Маріуполі. Для обговорення щодо впорядкування зовнішньої реклами у містах планують залучати експертів та небайдужих мешканців.

На початку листопада у Краматорську, Слов’янську та Маріуполі ГО «Сильні громади» провела опитування серед представників бізнесу, місцевої влади, громадськості, патрульної поліції. У ньому взяли участь від 10 до 20 осіб з кожного міста. Завдяки опитуванню виявили низку проблем. Зокрема це – хаотичне і щільне розміщення та неестетичний вигляд зовнішньої реклами та вивісок, а також правове регулювання та ускладнення господарської діяльності.

«Реклама зачіпає дуже багато аспектів: комфортність ведення бізнесу, питання надходження податків до наших міст, естетичного вигляду, доданої вартості міста, зокрема і в туристичному, і в культурному і в інших середовищах. Реклама – це серйозне відображення здоров’я й стану наших міст та наших громад. Наше завдання не просто вивчити це питання і запропонувати певні якісні рішення, а насправді – увійти в проблему, знайти досвід її вирішення в Україні, людей, які можуть допомогти і найважливіше – залучити активну громаду до рішення», – розповів голова правління ГО «Сильні громади» Валентин Краснопьоров під час пресконференції в Антикризовому медіа-центрі.

Нині експерти проєкту «Реклама без хламу» займаються оцінкою зовнішньої реклами в обраних містах Донецької області.

«На даний момент для мене і для багатьох реклама асоціюється з тим, що кожний підприємець хоче іншого перекричати і показати, що він краще, більше, яскравіше. При цьому не враховується реальне оточення: красиве місто та красиві вулиці ваблять людей, аби приїхати туди, погуляти, сфотографуватися на фоні красиво оформлених крамниць, витратити гроші. Коли це хаотично, очі людини втомлюються, їй хочеться пройти повз. Дизайн-код, як його називають, – це принципи та правила оформлення, наприклад, вивісок. Він не слугує для того, щоб створити конфлікт для підприємця чи проблему, а потрібен, аби спростити усе», – зазначила архітекторка-дизайнерка Еліна Герасименко.

Представники ГО «Сильні громади» планують провести у трьох містах презентації проєкту:

  • 24 листопада – у Слов’янську,
  • 25 листопада – у Краматорську та
  • 26 листопада – у Маріуполі.

Під час них планують представити аналіз правового регулювання сфери як національного, так і місцевого рівнів; чинний стан зовнішньої реклами та пропозиції від фахівців щодо покращення, а також розповісти про кращі практики в Україні.

«Після презентації планується створення робочих груп у Слов’янську, Краматорську та Маріуполі, які будуть складатися з усіх охочих, хто зацікавлений вирішити питання і представляти їх у вигляді конкретних пропозицій, змін до нормативно-правових актів місцевого та національного рівня, які ми подамо до місцевих рад, профільних комісій, виконавчих комітетів, управління архітектури та містобудування тощо. Я сподіваюсь, що за результатами цієї діяльності ми з вами разом: влада, громадськість та представники бізнесу – зможемо оптимізувати правове регулювання в сфері зовнішньої реклами та вивісок, а також зробити кращим зовнішній вигляд наших міст», – розказав комунікаційний менеджер ГО «Сильні громади» Денис Бігунов.

Проєкт «Реклама без хламу» триватиме до березня 2021 року та реалізується за пiдтримки USAID «Демократичне врядування у Східній Україні».

 

Ірина Мартинова


Підписатись
Повідомте про
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі