Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази об’єкту господарювання

2303
коментарі відсутні

Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази об’єкту господарювання

Інтерв’ю з начальницею Костянтинівського відділення запобігання надзвичайним ситуаціям ДПРЗ № 16 Наталею Томко.

Порядок подання й реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єктам господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затверджено постановою Кабінету Міністрів Україні відповідно 5 червня 2013-го року. Номер постанови № 440.

Які основні вимоги цієї постанови?

У зв’язку з тим, що 30-го грудня цього року закінчується дія мораторію на проведення перевірок,  щоб бути готовими до наступного року необхідно просто нагадати суб’єктам господарювання про порядок подання реєстрації цих декларацій. Декларація відповідності дає право на початок роботи новоутворених підприємств, порядок використання суб’єктам господарювання об’єктів нерухомості, будівель, споруд, приміщень, або їх частин.

В яких випадках декларація не подається?

Декларація не подається у випадку, якщо ваш бізнес знаходиться на ринку. Там є схема узгоджена органом державного нагляду. Другий випадок, якщо у об’єкта нерухомості вже є декларація подана про відповідність матеріально-технічної бази. Або, третій випадок, якщо використання об’єктів у встановленому законодавством порядку прийнято в експлуатацію після завершення будівництва, реконструкції, капітального ремонту.

Куди об’єктам господарювання подавати декларацію?

Декларацію можна заповнити й подати до центру надання адміністративних послуг, або до Державної служби України з надзвичайних ситуацій. Вона подається за місцем розташування об’єкта нерухомості.

Які питання містить декларація?

Вона заповнюється у вигляді анкети. Там необхідно вказати  повну назву суб’єкту господарювання, керівника, ідентифікаційний код  посадової особи, або реєстраційний номер ,  телефон  тощо. Також  об’єкт має зазначити ступінь ризику впровадження господарської діяльності. Головне – це  достовірно внести всі дані.

Як відбувається процес реєстрації?

Коли людина заповнила та подала документ –  протягом 5-ти робочих днів документ реєструється на безоплатній основі й це дає право на початок роботи. Якщо декларація подана й не відповідає формі , то ДСНС поверне  її на доопрацювання. І після того, як ви її доопрацюєте ви можете подати її знову.

Чи передбачено штрафні санкції за невиконання вимог щодо подачі декларації відповідності  матеріально-технічної бази об’єктом господарювання?

Якщо документ заповнено неправдиво, або він відсутній, то це тягне адміністративну відповідальність і штраф у розмірі від 40-ка до 100 неоподаткованих мінімумів. Тому про реєстрацію необхідно подбати завчасно.

Юлія Дерека

 


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика