Податкова переходить в онлайн-режим на період карантину та нагадує перелік електронних послуг


4390
коментарі відсутні

Податкова переходить в онлайн-режим на період карантину та нагадує перелік електронних послуг

Головне управління Державної податкової служби в Донецькій області скоротило режим роботи своїх підрозділів та надало рекомендації щодо здійснення дистанційного обслуговування платників податків.

«У зв’язку з оголошенням в Україні карантину Головне управління ДПС у Донецькій області наполегливо рекомендує платникам утриматися від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби! Просимо вас дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі гострих респіраторних вірусних інфекцій», – говориться в повідомленні.

Також податківці просять утриматись від надсилання паперових документів засобами поштового зв’язку. А замість цього користуватись засобами електронного зв’язку, зокрема Електронним кабінетом або електронною поштою.

Для допомоги платникам податків Державна податкова служба розпочала серію відеоуроків, в яких роз’яснюється як правильно користуватися електронними сервісами. Перший відеоурок присвячено заповненню декларації про майновий стан і доходи громадян.

Листування через Електронний кабінет

Надіслати запит, звернення або будь-які інші листи платники податків можуть у приватній частині Електронного кабінету через меню «Листування з ДПС». Листі приймаються у форматі pdf, причому діє обмеження 2 МБ.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДПС. Якщо виникли питання щодо користування Електронним кабінетом платника, можна подзвонити у службу підтримки за телефоном 0-800-501-007 (за напрямком 0), або перейти за посиланням на цьому ж сайті.

Мешканці Донецької області можуть надсилати свої електронні звернення на електронну пошту dn.ezvernennya@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації). Звернення від юридичних осіб (підприємств, установ, організацій), а також фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб приймаються засобами електронної пошти на офіційну електронну адресу dn-gu@tax.gov.ua.

Отримання послуг онлайн

Користуючись засобами Електронного кабінету, можна подати заяви для отримання цілої низки адміністративних послуг. Наприклад, таких:

  • картка платника податків;
  • відмітка у паспорті громадянина України (у формі книжечки) про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів, утриманих податків;
  • реєстрація реєстратора розрахункових операцій, книг обліку розрахункових операцій, розрахункових книжок;
  • включення неприбуткового підприємства (установи, організації) до Реєстру неприбуткових установ та організацій, внесення змін до цього Реєстру, витяг з Реєстру неприбуткових установ та організацій;
  • довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.

 

Отримання результатів онлайн

За допомогою Електронного кабінету можна отримати результати надання адміністративних послуг. Серед них:

  • довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • відомості з Державного реєстру фізичних осіб- платників податків про суми та джерела виплачених доходів, утриманих податків;
  • копії реєстраційних посвідчень реєстраторів розрахункових операцій – вони направлятимуться на адресу електронної пошти заявника, а оригінал можна буде отримати після закінчення карантину.

Важливо! В Донецькій області на період карантину у Центрах обслуговування платників податків встановлено режим роботи з 10:00 до 16:00 з обідньою перервою з 13:00 до 13:45, та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хвилин.

Світлана Денисенко, «Донеччина. ЗмІнИ»