Краматорський бізнес ще більше послуг оформлює онлайн

3520
коментарі відсутні

Краматорський бізнес ще більше послуг оформлює онлайн

На порталі iGov з’явилися нові можливості для підприємців, які дозволяють отримати послуги не виходячи з дому та не спілкуючись з чиновниками. Так на Донеччині втілюється реформа державного управління, що відповідає європейським стандартам урядування. Зокрема, впровадження даної реформи дозволяє перевести більшість сервісів у сфері реєстрації бізнесу, які нині надають місцеві органи влади, в онлайн-режим.

Про можливості порталу iGov, розширення переліку електронних сервісів та подальші плани розповіла Катерина Куцен, начальник Управління реєстраційних повноважень та ведення реєстру територіальної громади Краматорської міськради.

 

  • Як розпочиналось втілення сервісів iGov?

Рік тому, а саме у жовтні 2017 року, був підписаний Меморандум про співпрацю між командою розробників сервісу адміністративних он-лайн послуг iGov і нашим Управлінням. Зазначу, що тоді Краматорськ став другим містом у Донецькій області, який приєднався до порталу iGov. Запуск сервісу відбувся досить легко. З розробниками ми працювали віддалено, а тут нам на волонтерських засадах допомагали місцеві програмісти. Крім того, наші реєстратори пройшли необхідне навчання.

Краматорський бізнес ще більше послуг оформлює онлайн - Фото №1

 

  • Які переваги надає система підприємцям?

Проект iGov – це електронний портал, який дозволяє подати документи до реєстру в електронній формі й дистанційно отримати необхідну адміністративну послугу. Достатньо лише мати доступ до інтернету та електронний цифровий підпис. Такий формат наближує послуги до громадян і скорочує черги до відповідних установ. Тобто можна вчинити певні реєстраційні дії без необхідності ходити до реєстратора.

  • Які саме види послуг були запропоновані?  

Протягом року таких послуг було три: реєстрація фізособи-підприємця, реєстрація підприємства для юридичної особи, припинення діяльності фізособи-підприємця. Також можна було внести зміни до відомостей про фізосіб і юросіб, але перелік цих змін був обмежений. Річ у тому, що деякі зміни є платною послугою, тому вони не були включені до системи iGov – до того, поки не був розроблений механізм оплати.

  • Скільки людей скористались електронним сервісом?

За статистикою, що є на порталі iGov, протягом року послугою скористались більш ніж тисяча осіб. З них 583 фізособи-підприємця віддалено здійснили дії щодо припинення діяльності, 495 фізичних осіб провели онлайн реєстрацію підприємницької діяльності. До речі, кількість отримувачів послуг онлайн, та їхні позитивні відгуки щодо якості сервісу вивели Донецьку область на перше місце серед інших областей України по використанню порталу iGov.

Краматорський бізнес ще більше послуг оформлює онлайн - Фото №2

 

  • Які послуги додалися?

Проаналізувавши статистику, ми побачили, що портал iGov більш популярний серед фізичних осіб, тому вирішили розширювати спектр послуг саме для них. До того ж, розробники порталу під’єднали до програми платні послуги. Раніше вони були неактивні по всій країні, не тільки в Донецькій області. Після того, як iGov почав працювати з платіжними системами, з’явилася можливість додати нові послуги.

Відтепер в режимі онлайн можна внести зміни у відомості Єдиного державного реєстру підприємців. А саме: змінити прізвище, паспортні дані, адресу, номер контактного телефону. Найголовніше – тепер віддалено можна змінити вид діяльності (КВЕД). Ці послуги дуже популярні серед підприємців. Адже бізнес реєструється один раз, а дані змінюються набагато частіше. Людина може переїхати на нове місце, жінка після одруження бере нове прізвище, підприємець розпочинає інші види діяльності тощо. Зараз всі ці зміни можна здійснити, зробивши пару кліків мишкою, все решта зробить iGov. Про попит цих послуг свідчить статистика: всього за чотири дні, з 5 по 8 листопада, одинадцять підприємців змінили кваліфікацію виду своєї діяльності, не виходячи з дому.

Краматорський бізнес ще більше послуг оформлює онлайн - Фото №3

 

  • Які ще послуги планується підключити до системи?

Що стосується фізичних осіб-підприємців, то на даний час ми вже пропонуємо весь спектр послуг онлайн. Тому тут більше нічого не зміниться. Тепер робота ведеться в напрямку розширення сервісів для юридичних осіб. Плануємо до кінця цього року додати такі послуги: припинення діяльності юридичних осіб та внесення змін до відокремлених підрозділів юридичних осіб. Перехід державних послуг в режим онлайн є загальноукраїнською тенденцією, і ми з задоволенням долучаємось до цього процесу.

Матеріал підготовлено в рамках проекту “Маяк” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.
Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.
This project was supported by the Media Development Fund of the U.S. Embassy in Ukraine.
The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government.

Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика