Готують спеціалістів для впровадження високошвидкісного руху

3315
коментарі відсутні

Готують спеціалістів для впровадження високошвидкісного руху

На сьогодні в Україні поїзди в середньому розвивають максимальну швидкість трохи більшу за 100км/г, хоча фактична допустима – до 200. Таким чином доїхати на поїзді в будь-які віддалені пункти призначення займає надзвичайно багато часу. І хоча територією нашої країни пролягають вісім міжнародних транспортних коридорів, для подорожей за кордон інфраструктура ще недостатньо розвинута. Для порівняння – у Франції функціонують поїзди, які здатні досягати швидкість більше 500 км/г.

Вже 7 років Дніпропетровщина бере участь у французькій програмі Tempus. Національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна разом з Національною школою майстерності і професій (Cnam, м. Париж, Франція) проводять підготовку магістрів з видачею подвійних дипломів за спеціальностями: «Інфраструктура та експлуатація високошвидкісних магістралей», «Інтероперабельність і безпека на залізничному транспорті».

За цей час 690 студентів-магістрів пройшли навчання в рамках програми подвійного диплому. У цьому році дипломи вручили близько 60 студентам ДНУЗТ.

Завдяки французькій програмі випускники мають змогу та необхідні документи, аби працювати на європейських підприємствах транспортної галузі таких, як: «Škoda Transportation», «Bombardier Inc», «Pandrol», «Французькі залізниці» (SNCF).

Разом з тим, керівництво вишу та чиновники обласної адміністрації сподіваються, що свої знання молоді спеціалісти все ж успішно використовуватимуть в Україні.

Стратегічною метою розвитку залізничного транспорту сьогодні є впровадження в Україні високошвидкісного руху пасажирських поїздів. Як показує досвід з впровадження високошвидкісного руху на французьких, німецьких залізницях, головним чинником забезпечення успіху цього напрямку діяльності залізниць є саме висококваліфікований персонал.


Відстежуйте події, що відбуваються на сході України, разом з нами на наших сторінках - YouTube або Facebook або Twitter або Telegram.  Долучайтесь!


0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі

Новини

Відео

Аналітика